Sunday, March 29, 2020

Patent Or Trademark Research For The German Market











About:

I am a professional native German patent and trademark researcher for more than 4 years now. I have specialized in the German speaking countries (Germany, Austria, Switzerland).


In this offer you get a thorough patent and trademark search. Therefore I search through all databases in order to provide you with the best possible result.


Please note that I am not liable for my work.


Safe your offer now!



If you have any questions, feel free to ask me.



Ich führe für Sie eine Patentrecherche oder Markenrecherche für den deutschen Markt durch (Deutschland, Österreich, Schweiz). Durch meine vierjährige Erfahrung im Gebiet der Patent- und Markenrecherche kann ich sicherlich auch für Sie zuverlässige Arbeit leisten und Ihnen bei geplanten Eintragungen helfen.



Meine Recherche führe ich gewissenhaft in allen gängigen Datenbanken der Patent-und Markeninstitutionen der jeweiligen Länder durch.



Bitte beachten Sie, dass ich für meine Arbeit nicht hafte.



Falls Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie mich bitte.

Ich freue mich auf die Zusammenarbeit.



Reviews


:

Amazing work. Thank you

:

Danke fur die schnelle Arbeit

:

PERFECT. Sehr schnell und sauber gearbeitet.

:

Very helpful. I'm grateful for the service.

:


No comments:

Post a Comment